Help

Sampai bila nak terus motivate diri sendiri. Ada satu masa, nak lupakan semua, nak abaikan hati dan perasaan. Ada satu masa, rasa teringinkan seseorang untuk rasa disayangi. Tapi selalu sedapkan hati, selalu yakinkan diri yang rasa untuk disayangi tu akan tiba. Selalu cakap, dah taknak cari siapa siapa. Nak ikut je arus kehidupan sambil tunggu seseorang datang, menyayangi kita. Apa ni

Faham tak rasanya, bila kita sangat perlukan seseorang tapi kita taktahu nak cari siapa. Tapi bukan taktahu. Cuma rasa takut kita ni mengganggu, dan kita bukan orang yang dia perlu. Kadang rasa diri ni dah banyak menyusahkan orang dengan masalah sendiri. Faham tak rasanya, kita nak sangat dia. Perlukan dia sangat sebab cuma dia je yang faham diri kita tapi kita takkan pernah dapat perhatian dia. Faham tak rasanya.. rasa yang kita ni pernah jadi seseorang yang disayangi dan sekarang tidak lagi..

Pernah tak berada dalam situasi, yang rasanya macam kau dengan dia ni saling menyukai. Tapi korang taktahu perasaan sebenar macam mana. Rasa geram dengan diri sendiri bila tengok dia bahagia dengan orang lain sedangkan kau takde apa apa hubungan istimewa langsung dengan dia. Faham tak rasanya macam mana. Perasaan yang tak pernah diluahkan, tapi sakit sebab dah lama simpan. Perasaan tak terungkap. Faham tak?

Tengah malam, sebelum nak tidur, mesti faham kan rasa sedih dan sakit yang pernah korang lalui dulu. Kadang tak boleh nak kawal rasa down tu. Menyayangi dan disayangi. Kenapa sekarang dah takde lagi macam tu.. pernah tak rasa rindu, rasa craving sangat dengan perkataan I Love You? Sekarang ni, saat ni, rasa sunyi tak? Faham tak rasa yang selalu kita buat dengan orang yang kita sayang, tapi sekarang dah kena stop. Eg, selalu ada late conversation, wish goodmorning goodnight, weekly reports, everything la tapi sekarang kita kena biasakan yang semua tu dah takde lagi. Please. Faham tak?

24 disember 2014, 4:25 pagi, Fatin Amira berada dalam keadaan yang sangat menyedihkan. Rasa kesunyian sangat dirasai. Mood down. Rasa diri ni tak berguna. Rasa diri tak dihargai. Rasa diri ni selalu menyusahkan orang. Rasa tak patut disayangi. I'm so done with this feeling. Help

Post a Comment