WORTHLESS TEARS


'' There is no value in life except what you choose to place upon it and no happiness in any place except what you bring it to yourself ''




Sedih. Sedih memikirkan beberapa perkara yang kian ligat bermain difikiran. 

Takut. Takut perkara yang tidak diingini akan berlaku.

Air mata ini, dengan mudahnya ia mengalir. Sedang aku merasai kebahagiaan, ia mengalir. Sedang aku memikirkan akan seseorang, ia mengalir. Sedang aku membayangkan keputusan PMR aku yang bakal keluar, ia mengalir. Sedang aku duduk termenung seorang diri tanpa memikirkan apa apa, ia mengalir. Paling parah bila hendak tidur melelapkan mata ini, ia turut mengalir juga.. Tidak tahu kenapa dan mengapa begitu mudah untuk aku mengalirkan air mata. Adakah ini yang diperkatakan bahawa hati perempuan sangat lembut dan ia mudah tersentuh? Adakah ini punyai kaitan dengan apa yang aku lalui sekarang ini?

Percaya atau tidak, sekarang ni pun aku sedang menangis. Hentah kenapalah dengan air mata aku ni. Non stop mengalir. Nampaknya air mata aku ni dah macam tak bernilai lagi dah. Madah mengalir je. Ikut suka hati dia je tau ! Hukk cedih )':

Sedihnya sedihnya sedihnya sedih ! Rindunya rindunya rindunya rindu ! Sayangnyaaa....