A DREAM IS A WISH YOUR HEART MAKES



'' A good life is when you assume nothing, do more, smile often, 
dream big, laugh a lot and realize how blessed you are ''


senyummmm tak perlu kata apa apa XD 

A S D F G H J K L

Today is Saturday. yaaa hellooooo dear Saturday harini ada hindustan kayy. Jangan lupa tengok jam dua tengah hari nanti (: Ehh ni dah lebih jam dua dah ni. Haaa kay. Boleh tengok sekarang. Tapi lagi bagus baca post yang tak penting ni dulu sebelum tengok hindustan tuh kay? Hihii. Hermm tanpa kita semua sedari, harini dah masuk hari yang ke lima belas kita semua bercuti dok leklekk jeh kat rumah ke enjoy kat Malaysia Paris NewYork London ke kan. Err itu semua bagi pelajar sekolah yang bertuah je lah ea. Yang tak bertuah tuh mungkin kurang bernasib baik kot. So sad.... kay takpe. Boleh cuba lain kali (: Oh shekk lagi sehari hari jeh cuti then dah kena sekolah balik? Arghhh matilah aku matilahhh........


ada nampak macam muka nak mati tak  :|

Kayy nak bukak tiga hari yang lepas punya cerita. Itu lah satu satunya hari yang aku ada mood nak keluar setelah banyak pelawaan dari sahabat sahabat tersayang yang aku tolak. Hoho dah macam artis dah nak reject reject bagai. hokhokk. Alaa aku bukannya apa.. Kalau dulu yelah kot mungkin hari hari nak keluar. Ehh? takde lah hari hari == Tapi kalau sekarang ni nak keluar rumah tu rasanya alaahaai macam berat jeh kaki ni nak melangkah keluar rumah. Macam dah takde feel nak keluar hang dengan kengkawan. Yaaa so sad...

Kalau keluar pun alaa setakat balik kampung jeh kot. Setakat ni tak berpeluang lagi nak pi jalan jejauh atas sebab kesibukan ibu bapa yang terlampau tapi takde lah melampau sangat. Hurmm dalam suam suam suku jeh. Hihii. 



Bila balik kampung mesti balik dengan budak kecik tuh dengan kakak saudara yang kononnya kembar aku tuh. Hermm ada nampak macam kembar ke kitorang ni? Haha. Beza umur kitorang setahun jeh. Dia enam belas tahun, aku lima belas tahun. Lepastu dah lah rumah kitorang ni dekat jeh. Lima minit jeh dah sampai. Sekolah pun dah lah sama. Haishh memang berjodoh lah kitorang ni kan kann. 

Biasanya kalau balik kampung mesti kena bangun awal ): Lepastu kan, mesti rasa bosan gila sebab tak tahu nak buat apa. Yaaa sejujur jujurnya aku ni bukanlah seorang anak dara yang terlampau rajin. Kalau setakat tengok orang masak, rasa masakan yang dimasak, tolong basuh tolong sidai kain, basuh pinggan mangkuk periuk kuali, mandikan adik saudara, tolong belikan barang kat kedai, sapu sapu lantai sikit ke hape haaaa boleh lah. Lepastu kalau nak suruh pi merayap naik motor pun boleh (: hihii. Tapi kat kampung je lah kot aku berani bawak motor. Kalau kat area rumah aku tuh, hermm hermmmmm kejap aku fikir dulu. Err tolong bagi aku masa setahun boleh tak nak fikir? tedddd

Wei wei weii weiiii apa ni wei. Kata nak cerita pasal tiga hari yang lepas punya cerita. Ni asal tetiba bukak cerita kampung pulak ni? Yahadoiii ==


MAC DONALD - SNOW WHITE AND THE HUNTSMAN

Rabu, 6 Jun 2012. Dah pakat dengan sahabat sahabat sekelas yang berkenaan nak breakfast sesama sambil bincang pasal folio seni kat mac'd. Err ikut group masing masing lah kan. Bincang pasal folio Sejarah dengan Geografi juga (: Tapi kecewa sebab Jajar tak datang ! Tak dapat datang atas sebab sebab yang tak dapat nak dielakkan. Kitorang dapat bincang sikit jeh ): Yang selebihnya madah borak borak sembang sembang kosong jeh dengan Anyah, Fath. Ehh tapi takde lah kosong. Best lah kot. Dah lama aku tak gelak cenggitu. HAHAHA

perbezaan ketinggian yang sangat ketara ==

Oh yaaa. Terserempak dengan bekas senior merangkap PA aku kat mac'd tuh. Masatu dia baru lepas pi check doktor kat hospital sebelah mac'd ni. Kesian PA aku ni demam, batuk. Ish ishh ishhh. Moga cepat sembuh yaa PA (':

Kayy lepas dah habis bincang dah habis borak tuh semua kitorang pun stay lah rumah Fath sat. Nak baring baring atas katil dia. Lepastu mulalah nak bercerita hentah pape jeh. Tapi kan aku rasa aku lah yang paling banyak bercerita sampai gelak tak ingat dunia. Kuat pulak tuh. Opsss :| 

Tengah hari mama Fath hantar kitorang pi IOI Shopping Mall. Nak nengok Senowww Waitee. Best sangat sangat ! Tak sangka yang jadi snow white tuh Bella dalam cerita Twilight. Kayy tak sabar nak tengok Twilight Part Two ): Ohh November cepatlah muncul cepat lahhhh


Kristen Stewart hidup semula dalam Twilight Saga - Breaking Dawn

Kristen Stewart hidup semula dalam Snow White and The Huntsman


THE END

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Upcoming Post : 

'' Keep Calm and Carry On ''


style lipat tudung terbaru akibat terpengaruh dengan pelajar indonesia (:




---> There is just one life to live, and there is no time to waste.






Enjor your Saturday and Sunday wisely (:
- Nur Fatin Amira Kasran



No comments: